Oamenii

Sistem de Management al Calitatii certificate conform standardului SR EN ISO 9001/2008

Suntem constienti de faptul ca numai prin cresterea continua a calitatii produselor si serviciilor noastre putem sa demonstram ca ne respectam clientii, persoane fizice, persoane juridice sau institutii publice, si ca satisfactia acestora, depasirea permanenta a asteptarilor lor, reprezinta o puternica motivatie suplimentara pentru desfasurarea unei activitati eficiente in toate compartimentele firmei noastre.
Orientarea noastra catre calitate reprezinta in egala masura o decizie majora si un angajament de actiune ferma pe urmatoarele directii: Dezvoltarea si perfectionarea permanenta; Cresterea nivelului de pregatire, calificare si competenta a personalului si imbunatatirea continua a performantelor acestuia; Adaptarea permanenta a structurilor operative si functionale ale firmei astfel incat sa ne asigure flexibilitatea maxima in orientarea catre client si satisfacerea cerintelor acestuia, caruia dorim sa-i marim increderea in firma noastra si gradul de fidelizare fata de produsele si serviciile noastre.

Consultanti-cheie

Avand in vedere sfera activitatii, in ceea ce priveste partea de dezvoltare a companiei noastre, planificarea pe termen lung  intotdeauna consuma mult timp, dar atunci cand se intampla, de fiecare data avem o viziune pe termen lung si suntem capabili sa elaboram un plan de afaceri, strategii si proceduri pentru a asigura o activitate profitabila cu sprijinul  consilierilor specializati care sa ne reprezinte interesele intr-o maniera profesionala si eficienta.
Slide background

50

angajati
TRANSENERGO COM
Slide background

6

angajati
TRANSENERGO
HUNGARY Kft
Slide background

25

angajati
TRANSENERGO
MICROHIDRO

Proceduri interne de lucru

Proceduri de sistem

  • Controlul documentelor;
  • Controlul inregistrarilor;
  • Audit intern;
  • Controlul produsului neconform;
  • Actiunea corectiva si actiunea preventiva.

Proceduri de proces

  • Stabilirea, actualizarea și comunicarea politicii referitoare la calitate și obiectivele calității
  • Comunicarea
  • Analiza efectuată de management
  • Competență, conștientizare și instruire
  • Proiectare – dezvoltare serviciu
  • Aprovizionare
  • Evaluarea gradului de satisfacere a clienților și tratarea reclamațiilor
  • Furnizarea energiei electrice operatorilor economici din SEN
  • Furnizarea gazelor naturale
  • Tranzacțiile de import/export/tranzit de energie electrică cu operatorii economici din alte sisteme electroenergetice (varianta lb. romana si lb. engleza)
  • Control Intern si Managementul Riscului

Proceduri operationale

  • Atragerea consumatorilor și informarea privind certificatele verzi
  • Derularea tranzacțiilor de vânzare-cumpărare a energiei electrice pe PZU-OPCOM
  • Evaluarea proiectelor de centrale electrice eoliene
  • Raportarea INTRASTAT
  • Implementarea programului de trading transfrontalier de energie electrică
  • Gestionarea contribuției de cogenerare de inalta eficienta
  • Emiterea facturilor; urmărirea și verificarea încasărilor pentru en.el.vanduta
  • Asigurarea serviciului privind accesul la retelele de interes public
  • Raportarea EMIR
  • Atragerea potențialilor clienți pe segmentul de energie electrică și/sau gaze naturale
  • Atragerea potențialilor clienți pentru îmbunătățirea eficienței energetice la utilizatorii finali
  • Măsura de analiză a eficienței energetice la consumatorii finali ai companiei
  • Solutionarea disputelor pe piata angro si cu amanuntul aparute intre TREG si alti participant la piata EE
  • Solutionarea/medierea neintelegerilor aparutre la incheierea contractelor in domeniul EE intre TREG si alti participant la piata de EE
  • Inregistrarea, investigarea si solutionarea petitiilor

Instructiuni de lucru

  • Carbunele energetic;
  • Produsele petroliere;
  • Trading energie electrica transfrontalier;
  • Import-export (tranzit).

Proceduri ISO

Descarca Documentatia ISO
Descarca